Hello USA, Hello Boston! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu Hello USA, Hello Boston! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu

Hello USA, Hello Boston!

Door: Anne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Juli 2011 | Verenigde Staten, Boston

Even een kort berichtje dat ik na een lange nachtelijke reis met de bus, goed ben aangekomen in Boston, USA! De reis verliep goed en ook bij de grens ging het erg soepel. Ik was blij dat ik mijn permit voor de USA al eerder had gehaald zodat ik dat tenminste niet meer om 2u 's nachts hoefde te doen. Helaas heb ik niet zo goed geslapen en ben ik nu ook behoorlijk moe. Ik kwam al rond half 7 aan op het station, maar dat was uiteraard iets te vroeg om al naar het hostel te gaan. Tot half 12 maar wat rondgehangen en wat gelezen en toen vond ik het tijd worden om mijn hostel op te zoeken. En hier zit ik dan, veilig en wel! Ik zal zo eerst maar eens douchen en wat te eten halen, want ik ben ook uitgehongerd inmiddels!

  • 23 Juli 2011 - 18:25

    Gerry:

    Heb je net gesproken, maar toch even hier een berichtje;) Ben weer helemaal up-to-date, geweldig die verhalen! Ik weet aan de ene kant precies hoe het is, aan de andere kant ook totaal niet hihi... Mooie foto's! Have fun! Xx

  • 24 Juli 2011 - 19:15

    Lieke:

    Hi Anne,
    Leuk dat je nu in de US zit! Ben heel benieuwd, vooral hoe je NY vindt! Veel plezier! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Anne

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 56444

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 April 2013

Australië & Nieuw Zeeland

26 April 2011 - 01 September 2011

Canada & Amerika

Landen bezocht: