The journey ends here.. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu The journey ends here.. - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu

The journey ends here..

Door: Anne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Lieve mensen!

Mijn laatste reisverslag voor deze reis! Ongelooflijk hoe snel het is gegaan, maar de 4 maanden zitten er toch echt alweer op. Ik kan gelukkig zeggen dat ik enorm veel heb geleerd tijdens mijn stage in Canada en dat ik erg veel heb gezien en gedaan tijdens én na mijn stage! Ik heb de meest geweldige mensen ontmoet en waanzinnige dingen beleefd. Ik ben blij dat ik dit grote avontuur ben aangegaan en zou het zo zonder twijfel weer doen. Ook wil ik natuurlijk iedereen heel erg bedanken voor het lezen van mijn verhalen en de lieve reacties die ik hierop kreeg.

Over een uur word ik door een shuttlebus opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Hier zal mijn vlucht om 17.20u lokale tijd vertrekken (23.20u in NL). Morgen hoop ik om 10.40u veilig en wel aan te komen op Schiphol. Ik zal Canada en Amerika zeker gaan missen, maar het is toch ook wel weer fijn om weer naar huis te gaan. Can't wait to see you all again!!

Liefs

  • 31 Augustus 2011 - 20:15

    Hinke En Ynze:

    fijne reis gehad en een hele belevenis heb ik begrepen hier blijf je in de toekomst altijd van genieten van dit avontuur .groeten .hinke en ynze

    surhuisterveen

  • 01 September 2011 - 06:21

    Lieke:

    Hi Anne,

    Welkom terug! Ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad. Vast even wennen om terug te zijn, maar in ieder geval leuk om iedereen weer te zien. Geniet ervan!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Anne

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 56470

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 April 2013

Australië & Nieuw Zeeland

26 April 2011 - 01 September 2011

Canada & Amerika

Landen bezocht: