Yeah de foto's! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu Yeah de foto's! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu

Yeah de foto's!

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 December 2012 | Australië, Airlie Beach

Hoi!

Even snel een berichtje dat ik de foto's bij het vorige reisverslag heb geplaatst! Niet alle natuurlijk, maar gewoon een selectie van de leukste haha.

Hieronder nog een link naar de foto's van de Croc Cove in Darwin (waar we een kleine krokodil mochten vasthouden).

De eerste foto's bij het reisverslag zijn van Magnetic Island waar we afgelopen dagen zijn geweest. Hier mochten we veel beesten vasthouden en het belangrijkst: op de foto met een koala :)

Als je een reactie wilt achterlaten dan graag bij het vorige reisverslag aangezien ik deze binnenkort weer verwijder en ik dan ook de reactie kwijt ben :(

• 01 December 2012 - 11:39

Puk:

Hallo Anne, je tekst verslag was leuk om te lezen en nu de foto's erbij is helemaal weer geweldig.
    Een natuurlijke waterglijbaan, SUPER zeg.
    En al die dieren vasthouden . . . . die slang is voor mij wel BRRRRRRRR.
    Ik ben er namelijk hartstikke bang voor. Ik las al dat jij fan van ze bent.
    Hairflickfoto is ook goed gelukt.
    Veel plezier en ENJOY.

• 03 December 2012 - 12:36

Ynze:

hallo meiden zo te zien op de mooie foto's vermaken jullie je heel goed en wat een mooi weer steeds wij zijn daar wel jaloers op. nog een goede en mooie verdere reis toegewenst hinke en ynze

• 06 December 2012 - 22:15

Annemiek:

Hoi Anne,

Heb net al jouw mooie foto's bekeken. Herkende veel, het vasthouden van al die dieren bijv. , van de 9 maanden durende reis van mijn dochter 3 jaar terug. Geniet overal met volle teugen van, niemand neemt jou deze ervaring ooit meer af.
    Ik wens jou nog een hele mooie tijd daar.

Hartelijke groeten,
    Annemiek ( "loopvriendin"van je moeder uit Groningen)

• 17 December 2012 - 13:14

Fysio Surhuisterveen:

Hoi Anne. Zo te lezen gaat alles erg goed en zie je veel daar! Laura zit inmiddels al een aantal dagen in Nieuw-Zeeland, ze komt midden januari weer terug.
    We wensen je een hele gezellige en warme kerst toe en tot in 2013!
    Groetjes van ons allemaal!