Laatste nachtje! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu Laatste nachtje! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne Dijkstra - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje!

Door: Anne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 September 2012 | Nederland, Groningen

Lieve mensen!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover, dan stappen we in het vliegtuig voor onze eerst bestemming Hong Kong! Onze vlucht vertrekt om 13.35u vanaf Schiphol en voor de liefhebbers die graag volgen: maatschappij Cathay Pacific, vluchtnummer CX 270.

De backpack is gepakt, de handbagage zit knettertje vol en de cadeautjes zijn ingepakt. Met andere woorden: ik ben er helemaal klaar voor! Ondanks dat mijn backpack bij het proefpakken slechts 14,3 kg woog, zat ik vanmiddag ineens op het wonderbaarlijke gewicht van maar liefst 18,9 kg. Waar die extra kilo's vandaan zijn gekomen, geen idee. Wel weet ik dat ik niet teveel rechtop moet staan, dan is het risico namelijk erg groot dat ik achterover kieper. Maar enfin, met zo'n dikke tas kan de val nooit hard zijn, dus dat beschouw ik maar als een voordeel.

Lieve lieve iedereen, ik zal jullie gaan missen! Gelukkig bestaat er een hip medium genaamd internet waardoor ik hopelijk nog veel van jullie ga horen tijdens mijn trip (en jullie natuurlijk van mij!). Vergeet dus vooral niet hieronder af en toe een berichtje achter te laten, want dat vind ik erg leuk :)

Tot de volgende keer vanuit Hong Kong!
See you

  • 27 September 2012 - 06:59

    Charlotte:

    Hoi An,
    Ik ben de eerste die een berichtje erop zet.
    Veel plezier op je reis en geniet ervan.
    Xx charlotte

  • 27 September 2012 - 07:09

    Jannette:

    Goedemorgen goeie reis toegewenst dikke knuffel jannette.

  • 27 September 2012 - 09:23

    Marjet:

    Anne!

    Nog 4 uurtjes! HEEEEEL veel plezier en tot je volgende blog =).

    Xx

  • 28 September 2012 - 09:41

    Beitske Tjeerdsma:

    Hallo Anne,

    Ik zag dat je al geland bent. Geniet van die paar dagen in Hong Kong. Ik zal je site blijven volgen. Veel plezier!

    Groetjes Beitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 56459

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 27 April 2013

Australië & Nieuw Zeeland

26 April 2011 - 01 September 2011

Canada & Amerika

Landen bezocht: